Klaar om jouw geld terug te krijgen? Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om succesvol jouw terugbetaling te ontvangen:
1. Koop de in aanmerking komende producten in de winkel of online en bewaar je kassabon of factuur.
2. Ga naar deze pagina om de beschikbare "Tot -50% cashback"-aanbiedingen te bekijken en selecteer alle aanbiedingen waarvoor je een terugbetaling wenst te verzoeken door het vakje "Selecteer meerdere aanbiedingen" aan te vinken."
3. Upload een duidelijke foto van je volledige kassabon (omcirkel of markeer de desbetreffende aankopen) en accepteer de voorwaarden voor deelname aan de online terugbetaling. Zorg ervoor dat de kassabon volledig leesbaar is en niet gevouwen of beschadigd is.
4. Koop je product(en) tussen 01-07-2024 en 31-12-2024. Je kunt een foto van je kassabon tot uiterlijk 31-12-2024 uploaden.
5. Vul je bankgegevens in om binnen 3 weken je terugbetaling te krijgen. Vul jouw IBAN in zonder spaties. Jouw terugbetalingsverzoek is 100% veilig.
6. We hebben je terugbetalingsverzoek ontvangen. Na de verwerking van je aanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Let op:
- Per aanbieding kan dezelfde kassabon slechts één keer worden gebruikt.
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging van deelname. Je kunt je e-mailadres bijwerken in je profiel.
Veelgestelde vragen:
Wat moet ik doen bij problemen met mijn aanvraag tot terugbetaling? (barcodes, kassaticket, in aanmerking komende producten, terugbetalingstermijn, technische problemen enz.)Controleer of jouw browser pop-ups toestaat. Als dat niet werkt, neem dan contact op met:
Bij wie kan ik terecht met vragen of opmerkingen over het programma Zin in Meer?
Als je algemene opmerkingen of vragen hebt over de website van Zin in Meer of onze producten (buiten online terugbetaling), kun je contact opnemen met onze klantendienst door hier te klikken.
Hoe kan ik online mijn terugbetaling vragen?
De deelnemers die voldoen aan bovenstaande voorwaarden voor deelname dienen:
- Een deelnemend product te kopen
- Zich te registreren op de website zininmeer.be of enviedeplus.be en het formulier in te vullen
- De aankoopbewijzen te uploaden en het formulier voltooien
Wat moet ik doen voor een succesvolle aanvraag van terugbetaling? Voordat je een terugbetaling vraagt, moet je:
- Controleren of jouw internetverbinding werkt
- Jouw kassaticket bij de hand hebben
- De producten bij de hand hebben voor de barcodes
- Het venster jouw browser niet sluiten en/of niet naar de vorige pagina teruggaan, anders heb kan je je aanvraag mogelijk verliezen
Wat moet ik controleren voordat ik mijn kassaticket upload?
Cirkel zeker om:
- De namen van de producten uit de aanbieding (de lijst van deelnemende producten vind je onderaan de pagina)
- De prijs van elk product, evenals het totale betaalde bedrag
- De aankoopdatum
- De naam van de winkel
Zorg er vervolgens voor dat de foto scherp is. De indelingen waarin je jouw kassaticket kunt uploaden zijn: jpg, png of pdf.
Wat is IBAN? / Waar vind ik mijn IBAN?
IBAN (International Bank Account Number) is een 'ISO'-norm met een standaard indeling waarmee een rekening kan worden geïdentificeerd.
Is het gevaarlijk om mijn IBAN mee te delen?
IBAN is 100% veilig. Met jouw IBAN kunnen we je geld sturen voor jouw terugbetaling.
Ik weet mijn IBAN niet
Zoek de twee letters BE en de cijfers die daarop volgen. Let erop dat je het cijfer '0' niet verwart met de hoofdletter 'O' en het cijfer '1' met de kleine letter 'l'. De BIC bevat minimaal 8 tekens. Let erop dat je jouw IBAN zonder spaties invoert. Anders lukt het niet.
Hoe verloopt een terugbetaling zodra ik mijn aanvraag heb ingediend?
Als je jouw aanvraag voor terugbetaling indient, ontvang je:
- Een e-mail met bevestiging van inschrijving, ten laatste de dag na jouw deelname.
- Een e-mail met de status van jouw deelname na verwerking van jouw deelname.
- Een e-mail met goedkeuring
- Of een e-mail met weigering en de redenen waarom je niet in aanmerking komt.
Deze e-mails worden gemiddeld binnen de 5 werkdagen na jouw deelname verzonden.
Krijg ik een bevestiging wanneer ik een terugbetaling heb gevraagd?
Ja, je ontvangt een eerste e-mail die de ontvangst van jouw aanvraag bevestigt.
Hoe vaak mag ik deelnemen?
Tijdens heel de duur van de aanbieding kun je 1 terugbetaling per gekocht product krijgen (maximaal 3)..
Elk kassaticket kan slechts één keer worden gebruikt. Vergeet niet alle producten op uw kassaticket aan te geven wanneer u deelneemt. Zodra het kassaticket is verzonden, kunt u het niet meer opnieuw gebruiken. Als uw kassaticket te lang is, kunt u het zo plooien dat alle informatie leesbaar is.
Mag ik een ander product kopen dan het product in de aanbieding?
De terugbetaling wordt alleen toegekend bij de aankoop van in aanmerking komende producten zoals beschreven in de aanbieding en kan niet worden gecombineerd met een andere terugbetaling of andere promoties voor hetzelfde product.
Ik heb mijn aanvraag tot terugbetaling meerdere keren ingediend maar deze wordt niet aanvaard. Wat moet ik doen?
Elk kassaticket kan slechts één keer worden gebruikt. Vergeet niet alle producten op uw kassaticket aan te geven wanneer u deelneemt. Zodra het kassaticket is verzonden, kunt u het niet meer opnieuw gebruiken.Als uw kassaticket te lang is, kunt u het zo plooien dat alle informatie leesbaar is.
Je kan ook contact opnemen met zininmeer@promolife.be voor Nederlandstalig België, enviedeplus@promolife.be voor Franstalig België. Zij kunnen antwoorden op jouw vragen.
Ik kan mijn kassaticket niet uploaden.
Controleer de grootte van uw afbeelding en de indeling. De toegestane indelingen zijn 'jpg', 'png' of 'pdf'. Er zijn websites waarmee je de omvang en grootte van een afbeelding heel gemakkelijk kunt verkleinen.
Zorg er vervolgens voor dat de foto scherp is en dat onderstaande informatie goed is omcirkeld::
- De namen van de producten uit de aanbieding (de lijst van deelnemende producten vind je onderaan de pagina)
- De prijs van elk product, evenals het totale betaalde bedrag
- De aankoopdatum
- De naam van de winkel
De barcode van het product werkt niet.
Controleer of de ingevoerde cijfers correct zijn. Als de code nog altijd niet goed werkt, kan het zijn dat het product geen deel uitmaakt van de producten waarvoor we een terugbetaling aanbieden. Je kan hier de lijst met betreffende producten raadplegen. Zie de producten hieronder.
Mijn terugbetaling is geweigerd.
Heb je een e-mail gekregen die meldt dat jouw terugbetaling is geweigerd? Als van mening bent dat je alle stappen (zie vraag 1) goed hebt gevolgd, neem dan contact op met ons via het contactformulier of via zininmeer@promolife.be voor Nederlandstalig België, enviedeplus@promolife.be voor Franstalig België. Zij kunnen antwoorden op jouw vragen.
Ik heb geen e-mail met bevestiging ontvangen na mijn aanvraag tot terugbetaling.
Nadat de fasen voor terugbetaling zijn goedgekeurd, ontvang je een eerste e-mail met bevestiging van de verwerking ten laatste de dag na je deelname.
Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan in de folder met spam of ongewenste mail en controleer of het in je profiel ingevoerde e-mailadres juist is.